Verzenden & retouren

Het duurt ongeveer 3-7 dagen voordat een bestelling is voorbereid en verwerkt. (Het hangt af van de hoeveelheid en de complexiteit van de gravure) Het object wordt maximaal de 7e tot 10e werkdag na uw bestelling (of na goedkeuring van digitaal voorbeeld) verzonden. Als dit meer tijd kost omdat er uitzonderlijk veel bestellingen zijn, of als uw bestelling een grotere hoeveelheid is, wordt u hiervan op de hoogte gebracht.

Als jouw order is verzonden ontvang je hiervan een bevestigingsmail. Nog geen bevestigingsmail van je order ontvangen? Dan is je order nog in behandeling.

Kortere levertijd/ spoed order? Heb je jouw artikelen eerder nodig dan de bij het artikel vermelde levertijd? Stuur dan voordat je een order plaatst een mail (met daarin wat je zou willen bestellen) naar info@evcreativedesign.be  om te informeren of een kortere levertijd op dat moment mogelijk is. Bij een spoedbestelling zullen we extra kosten aanrekenen.
LET OP: Een spoedbestelling betekend enkel dat ik jouw order vlugger verwerk. Helaas heb ik geen invloed op de leveringstijden van BPost of een andere maatschappij.


Pakketten worden standaard verzonden met bpost.

Volg uw pakket op de website van bpost.
Na ontvangst van uw bestelling en betaling maken wij zo snel mogelijk werk van de verzending. U wordt via mail verwittigd wanneer het pakket bij ons vertrekt.

In deze mail vindt u de code om via de Taxipost e-Tracker uw bestelling op te volgen. Hou er wel steeds rekening mee dat de informatie over uw pakket enkele uren vertraagd kan zijn! Heeft u verder nog vragen over de bezorging van uw pakket? U kan ons steeds bereiken via info@evcreativedesign.be.

Belangrijk: De referentie die u van ons krijgt vult u in onder klanten referentie (= tweede invoerblokje).


Opgelet! Wij zijn niet verantwoordelijk voor verzendproblemen en verzendtermijnen. Indien er een probleem zou optreden vernemen we dit graag en proberen we een oplossing te zoeken. Helaas kunnen we u geen verzendkosten terugbetalen. Gelieve bij vragen steeds contact op te nemen met info@evcreativedesign.be.

Als u tijdens de bezorging niet aanwezig was en de postbode het pakket op een afhaalpunt heeft afgeleverd, dient u zelf het pakket op te halen bij het postpunt. Indien u dit vervolgens niet ophaalt, komt het pakket bij ons terug en zijn de kosten van de nieuwe verzending voor uw rekening.

Verzending naar België bedraagt 5,00 euro voor een pakket van 0 - 5kg
Verzending naar België bedraagt 7,00 euro voor een pakket van 5 - 10kg
Verzending naar België bedraagt 11,0 euro voor een pakket van 10 - 30kg
Bij een bestelling boven de 75€ is de verzending gratis naar België.
Verzending naar Nederland bedraagt 16,40 euro voor een pakket van 0 - 10kg
Verzending naar Nederland bedraagt 39,69 euro voor een pakket van 10 - 30kg

3x per week worden er pakketten verzonden, dit op maandag, woensdag en vrijdag.

OPHALEN:
Bestellingen kunnen ook opgehaald worden in ons atelier na afspraak. Wij sturen een mail voor een afspraak te maken van zodra uw bestelling klaar is voor afhaling.

RETOURNEREN:
De bepalingen van dit artikel gelden enkel voor klanten die in hun hoedanigheid van Klant artikelen online hebben aangekocht bij EV Creative Design.

Toch niet helemaal tevreden? Geen probleem, je kan ons je bestelling terugzenden binnen een termijn van 14 (veertien) kalenderdagen na ontvangst. De artikelen dienen in ongebruikte en onbeschadigde staat terugbezorgd te worden.

Uitzonderingen: Gepersonaliseerde artikelen (Denk hierbij bv. aan Producten waarop - op uitdrukkelijk verzoek van de klant - een bepaalde vermelding (bv. een naam of datum) is aangebracht.) en voedingswaren kunnen niet geretourneerd worden zoals overeenkomstig met de wet op verkoop op afstand. (Artikel VI.53.3° Wetboek Economisch Recht.)
Wij voorzien ons van het recht om een retour te weigeren of slechts gedeeltelijk terug te betalen wanneer de producten door de klant beschadigd of gebruikt werden. Wij raden onze klanten dan ook aan om via verzekerde verzending te verzenden. Opgelet: Deze kosten zijn voor rekening van de klant.

Wil je een bestelling retourneren, volg dan de stappen van onze voorwaarden voor retour.

 Zorg ervoor dat de artikelen goed ingepakt worden en dat de doos goed dicht gekleefd is. Je bent zelf verantwoordelijk voor de zending vanaf het moment dat ze bij jou vertrekt, tot het moment dat wij ze in goede staat ontvangen. De kosten voor de retourzending draag je als klant zelf.
Van zodra we het pakket in goede staat hebben ontvangen, brengen we je daarvan op de hoogte.